Il Futuro di BDS

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almetano

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Pianeta Terra
Citazione:Messaggio inserito da Bari Palese

e non potevi andare a Bruxelles e partire da lì?
Amsterdam Brussel sono due ore e mezza + il trenino fino a Zaventen che è l'aberrazione del servizio e della puntualità

con tre ore in traghetto sono a Liverpool Street e da Stansted diretto su Brindisi, era sempre un pomeriggio alternativo ma risparmiavo
 

Bario

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Bari, Puglia.
Citazione:Messaggio inserito da almetano

Citazione:Messaggio inserito da Bari Palese

e non potevi andare a Bruxelles e partire da lì?
Amsterdam Brussel sono due ore e mezza + il trenino fino a Zaventen che è l'aberrazione del servizio e della puntualità

con tre ore in traghetto sono a Liverpool Street e da Stansted diretto su Brindisi, era sempre un pomeriggio alternativo ma risparmiavo

ora chiediamo alla ClubAir se ce lo mettono!!!:D:D:D:D
 

ItaliaVP

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29 Gennaio 2006
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Citazione:Messaggio inserito da almetano


thanks 4 this reply man and please do not take this as personal
if you say that bri from bds could be done in 1hr ride, consider that many pleasant places like Leuca then will be more than 2 hrs of car journey far

Brindisi has now only</u> domestic flights, connecting with Milan, Rome, Venice and Bologna; the charter traffic is a kind of tradition for BDS and related to the several holidays centers around; the 0nly one international achievement for BDS is the infamous Stansted coming from a strange deal with Ryanair

This is not competition nor stealing traffic from BRI which has been given a brand new terminal and is ready (i hope) for a strong international rise, which i don't think is slowered down by BDS

thanks again for joining this forum

ciao


Dont worry, I dont take it personally..I respect everyone's opinion and I never said that my answer was perfect. The point I was trying to get across is that as a FUTURE rule, given the type of market Puglia is, Bari-Palese should be considered the principal hub for Puglia where all scheduled international flights and most scheduled domestic go to as well as any charters. For Brindisi, charter services and only scheduled services to Roma, Milano and perhaps Torino. As far as Ryan Air is concerned, the should pull out of BDS and restore daily service at BRI to London. Ims ure their load factor is better from BRI.